شرایط همکاری در زمینه ترجمه متون تخصصی:

گروه ترجمه و ویرایش سیناپس در راستای تکمیل کادر همکاران خود همواره به دنبال جذب نیروهای توانمند است. همکاران ما می‌بایست افرادی پویا و دارای انگیزه، علاقه‌مند به یادگیری و پیشرفت باشند.

شرایط همکاری به شرح زیر است، لطفا موارد زیر را با دقت مورد توجه قرار دهید:

 

  1. مسئولیت‌پذیری بالا، صداقت کاری، پایبندی به اصول اخلاقی و عدم استفاده از ترجمه نرم افزاری از جمله شرایط مهم تداوم همکاری است.
  2. نحوه همکاری به صورت پاره وقت و به صورت پروژه‌ای است و کلیه مراحل کار از طریق ایمیل انجام خواهد گرفت.
  3. مترجم می‌بایست متن ترجمه را با جزئیات متن مبدا در نرم افزار Word و به صورت تایپ شده از طریق ایمیل تحویل دهد، و در زمان تحویل گرفتن هر متن، به طور پیش فرض قدرت ترجمه و تایپ 1000 تا 1500  واژه (4 تا 6 صفحه) در روز را برای سفارشات غیر فوری دارا باشد.
  4. پیش از شروع همکاری یک آزمون برای ارزیابی کیفیت ترجمه و سرعت ترجمه به عمل خواهد آمد. پس از اعلام آمادگی داوطلب همکاری متن مورد نظر برای ترجمه به عنوان آزمون از طریق ایمیل برای شما ارسال خواهد شد.
  5. شرکت در آزمون فوق رایگان است.
  6. خدمات ترجمه در گروه ترجمه و ویرایش سیناپس در دو حالت انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی انجام می‌گیرد. ضروری است داوطلبان همکاری قابلیت ترجمه متون تخصصی (انگلیسی به فارسی یا فارسی به انگلیسی) حداقل در یکی از رشته های تحت پوشش گروه ترجمه و ویرایش سیناپس را دارا باشند.
  7. دسترسی به اینترنت برای دریافت و ارسال فایل ها و داشتن حساب بانکی شخصی به نام مترجم از دیگر شرایط همکاری است.


در صورت تمایل به همکاری رزومه خود را به آدرس ایمیل synapsetrans@gmail.com ارسال نمائید. بعد از بررسی رزومه در صورت داشتن شرایط اولیه و نیاز به جذب همکار با توجه به زمینه تخصصی و رشته تحصیلی با متقاضیان تماس گرفته می‌شود.