هزینه ویرایش منابع بر اساس جدول زیر به دو صورت قابل محاسبه است.

هزینه خدمات اندنوت

هزینه و مشخصات خدمات ویرایش و بازنویسی منابع

خدمات طلایی

(سطح حرفه‌ای)

خدمات نقره ای

(عادی)

هر منبع 6500 تومان

هر منبع 4500 تومان

تضمین کیفیت

تضمین کیفیت

ساخت Library اندنوت

ساخت Library اندنوت

ورود کامل اطلاعات در نرم افزار اندنوت

ورود کامل اطلاعات در نرم افزار اندنوت

درج منابع در متن

-

ویرایش ارجاعات در متن

-

مشاوره

-

پشتیبانی و رفع مشکلات به صورت آنلاین

-

تخفیف برای کارهای دارای بیش از 100 منبع

تخفیف برای کارهای دارای بیش از 100 منبع

خدمات طلایی شامل ساخت Library اندنوت و ویرایش کامل منابع شامل درج منابع و ویرایش ارجاعات در متن است.

خدمات نقره‌ای شامل ساخت Library اندنوت بدون درج در متن و ویرایش منابع داخل متن است.

ما ویرایش منابع مقاله، کتاب، پایان‌نامه و غیره را با انواع استاندارهای رفرنس‌نویسی APA، ونکوور، هاروارد، و غیره با توجه به استانداردهای تعریف توسط دانشگاه یا مجلات علمی انجام می‌دهیم.

کلیه خدمات طلایی ویرایش منابع با ارائه پشتیبانی و مشاوره‌های ضروری برای ارائه هرچه بهتر مقاله، یا کار پژوهشی شما انجام می‌گیرد.

ثبت سفارش ویرایش منابع

مراحل ثبت سفارش:

1- ارسال فایل‌ها به همراه تمامی توضیحات ضروری برای ویرایش منابع و شماره تماس متقاضی به آدرس ایمیل synapsetrans@gmail.com و ارسال یک پیامک به شماره 09334644546 جهت تسریع در رسیدگی به سفارش

2- برآورد هزینه و مدت زمان لازم برای ویرایش منابع و اعلام آن از طرف گروه ترجمه و ویرایش سیناپس به متقاضی از طریق ایمیل یا تماس تلفنی

3- ویرایش منابع در صورت توافق در مدت زمان توافق‌شده

4- پرداخت هزینه‌ها و تحویل فایل های نهایی

5- انجام اصلاحات مورد نظر مشتری در صورت نیاز

 

 برای دریافت خدمات ویرایش و ترجمه یا آگاهی از جزئیات مربوط به کیفیت، قیمت  و پاسخ هر گونه سوال احتمالی تنها کافی است با آدرس ایمیل synapsetrans@gmail.com یا شماره 09334644546 ارتباط برقرار نمائید.

نوشتن و انتشار یک اثر علمی مانند مقاله، کتاب، یا پایان‌نامه زمانی موفقیت‌آمیز خواهد بود که تمامی اجزای آن به‌درستی و باکیفیت مناسب تهیه شده باشند.

منابع (References) هر مقاله یا اثر علمی از مهمترین اجزای تشکیل‌دهنده آن هستند. تهیه فهرست منابع استاندارد با توجه به جزئیات بسیاری که دارد معمولا کاری زمان‌بر است. با توجه به نیاز مشتریان و درخواست‌های آنان گروه ترجمه و ویرایش سیناپس اقدام به ایجاد سرویس ویرایش منابع (Reference Edit) با استفاده از نرم‌افزار اندنوت کرده است. نرم‌افزار اندنوت (EndNote) یکی از محبوب‌ترین ابزارهای مدیریت منابع علمی است. خدمات ما در زمینه ویرایش منابع با استفاده از نرم‌افزار اندنوت شامل موارد زیر هستند:

  • ساخت فهرست منابع، رفرنس‌دهی و ویرایش کامل فهرست منابع و ارجاعات داخل متن بر اساس سبک منبع‌نویسی مورد نظر مشتریان (شامل مقالات، کتاب‌ها، پایان‌نامه و غیره)
  • طراحی استایل استاندارد برای مجلات و دانشگاه‌ها 
  • برگزاری دوره آموزشی آنلاین