ویرایش منابع یک مهارت در ژورنالیسم علمی (Scientific Journalism) محسوب می‌شود. شما شاید یک نویسنده (Author) یا ویراستار (Editor) باشید که قصد نوشتن یک متن علمی یا ویرایش آن را دارید. امروزه در عصر ارتباطات، پایگاه‌های اطلاعات علمی بزرگ و پرشماری ایجاد شده‌اند که اقدام به نمایه‌سازی منابع علمی کرده‌اند. ارجاع درست به منابع علمی یک ضرورت در نوشتن مقاله‌ها و کتاب‌های علمی و پژوهشی است. با استفاده از این پایگاه‌های اطلاعات علمی و همچنین نرم‌افزارهای مختلف امکانات فنی متعددی برای ارجاع درست و اصولی به منابع فراهم شده است. با نرم‌افزار اندنوت می‌توانید داده‌های مربوط به منابع خود را استخراج و در این نرم‌افزار ذخیره کنید و تحلیل کنید. یادگیری اصولی و حرفه‌ای این نرم‌افزار می‌تواند موجب ارتقای سطح کیفی آثار علمی شما شود. گروه ترجمه و ویرایش سیناپس خدمات متنوعی را در ارتباط با ویرایش منابع و همچنین آموزش اندنوت در سطح حرفه‌ای به نویسندگان و ویراستاران ارائه می‌دهد.

آموزش اندنوت در سطح حرفه‌ای

برای درخواست برگزاری کلاس آموزشی کار با نرم‌افزار اندنوت در سطح حرفه‌ای با شماره 09334644546 تماس بگیرید.

ثبت سفارش ویرایش منابع

1- فایل‌های خودتان را به همراه توضیحات لازم برای ویرایش منابع به آدرس ایمیل synapsetrans@gmail.com فرستاده و یک پیامک به شماره 09334644546 جهت تسریع در رسیدگی به درخواست‌تان ارسال کنید.

2- برآورد هزینه و مدت زمان لازم برای ویرایش منابع توسط همکاران ما انجام می‌شود و اطلاع‌رسانی به متقاضی از طریق ایمیل یا تماس تلفنی در اسرع وقت انجام می‌شود.

مشاهده هزینه خدمات ویرایش منابع در نرم افزار اندنوت

برای مشاهده جزئیات تعیین هزینه و انواع خدمات ویرایش منابع اینجا را کلیک کنید.